انرژی چین یا انرژی گاید (محافظ کابل) R75 FKS 35×80

انرژی چین یا انرژی گاید (محافظ کابل) R75 FKS 35×80

انرژی چین یا انرژی گاید در سایز 80×35 محصول شرکت FKS و ساخت کشور ترکیه می باشد. انرژی چین به منظور انتقال برق از تابلو برق تا محور و موتورها استفاده می شود. به انرژی چین، محافظ کابل هم گفته می شود زیرا انرژی گاید یا محافظ کابل جهت محافظت کابل ها در برابر میزان بازشوندگی و یا خمش زیاد به کار می رود. انرژی چین جنس نرم و سبکی دارد به همین علت موجب محافظت از کابل ها شده و از قطع شدن کابل ها جلوگیری می کند. این محافظ های کابل و یا نام دیگر آن انرژی گاید مانند زنجیرهای تانک است که کابل ها درون این زنجیرها قرار می گیرند. 
جنس انرژی چین یا همان انرژی گایدها از جنس پلی آمید است که خاصیت ضدسایشی دارد به همین سبب در برابر رفت و برگشت زیاد مشکلی ایجاد نمی کند. در مواقعی که احتمال وقوع ضربه وجود داشته باشد از انرژی گایدهای فلزی استفاده می شود تا در صورتی که ضربه ای وارد شد و یا در مقابل مواد خورنده از خود استحکام و مقاومت نشان دهد. این محافظ کابل داری شعاع خمش R075/100/150 می باشد؛ سایز شعاع خمش یکی از مهمترین مباحث در انتخاب انرژی چین و یا انرژی گاید می باشد زیرا براساس کاربردهای مختلف پارامترهای مناسب انرژی چین و یا محافظ کابل باید انتخاب شود. نوع پل در این نوع انرژی گاید ساده می باشد.
شرکت سی ان سی پارتس ارائه کننده انواع انرژی گاید می باشد که با بهترین کیفیت و قیمت انرژی چین توسط کارشناسان سی ان سی پارتس cncparts ارائه می گردد. همچنین برای انتخاب سایزهای مختلف انرژی چین و یا محافظ کابل که به عرض داخلی و ارتفاع داخلی مربوط می شود از کارشناسان شرکت سی ان سی پارتس مشاوره بگیرید
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید: 33959326-021


مشخصات فنی

FKS
ترکیه
35
80
R075/100/150